Uw vragen worden alleen behandeld als deze worden gestuurd naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Bedenk eerst of hu het zelf kan oplossen. Naast dat het uitzoeken van een probleem leerzaam is, is het probleem mogelijk niet zo groot als dat het lijkt.
Kijk dan in onze FAQ (Frequently Asked Questions / Veelgestelde vragen). Daar staan ook al heel veel oplossingen in. Dit is de link naar de FAQ.
"Google is je beste vriend" zeg ik altijd. En dat is neit zonder reden.
Schakel ons dan in. Wij helpen je altijd naar best effort. Het kan soms betekenen dat je even moet wachten maar wij proberen altijd snel te helpen. Mail je vraag dan naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Alleen daar worden uw vragen beantwoord.
Voor elke klant die het "niet weet" of er geen gebruik van maakt: Wij hebben een klantenportaal. Daar kunt u alles inzien, aanpassen, aanvragen of in het incidentele geval ook uw abonnementen beeindigen.
Bijvoorbeeld uw adresgegevens wijzigen. Doe dat dan alsjeblieft in onze klantenportaal. U heeft dan alles zelf in de hand!
Heeft u nog een factuur nodig voor uw boekhouding? U kunt deze hier downloaden.
Wilt u geen rompslomp met betalingen, stel dan hier uw incasso in.
Nog een domeinnaam reserverern? Dat kan ook in de klantenportaal.
Iedereen die één van onze diensten afneemt (websites, hosting, domeinnaamregistratie, Microsoft 365 licenties, VOIP telefonie), kan rekenen op ondersteuning. Natuurlijk kost dat tijd en tijd kost weer geld. Wat inhoudt, support is niet gratis.
Als er echter een server faalt, of een server service faalt, dan lossen wij dat voor u op zonder daar iets voor te rekenen. Maar in alle overige gevallen moeten wij u helaas de tijd rekenen die wij aan het oplossen van het probleem besteden tegen ons actueel uurtarief.
Moeten wij echter een specialist zoals een PHP programmeur inschakelen dan moeten wij daar wel het gebruikelijke tarief voor rekenen.
Inmiddels zijn wij gestop met alle vormen van support op basis van strippenkaarten en abonnementen. Het werd allemaal te ondoorzichtig, te complex, niemand wist meer hoeveel tijd er was ingekocht, waar voor betaald was en wat hoeveel tijd er nog over was. Gewoon elk supportverzoek wordt in rekening gebracht. De huidige ingekochte abonnementen blijven geldig tot 31 december 2021.
Standaard doen wij ons best om vragen vlot op te lossen maar meer dan ons best kunnen we niet doen. Het kan soms zijn gebeuren dat u even geduld moeten hebben. We spreken standaard dan ook geen reactietijden of responstijden af.
Heeft u een Basic SLA afgesproken, geven wij tijdens kanooruren voorrang aan uw verzoek. We zullen dan altijd gegarandeerd binnen 8 uur reageren en starten binnen 16 uur met het oplossen van uw probleem. Voor die garantie vragen we dan wel een jaarlijkse bijdrage.
Heeft u een webshop of een belangrijke applicatie draaien waar u toch iemand beschikbaar wil hebben, dat kan! Wij zijn buiten kantooruren per e-mail of telefonisch bereikbaar (speciaal nummer). 7 dagen in de week en van 7.00 uur tot 23.00 uur 's avonds. Binnen 2 uur reageren wij en starten binnen 8 uur tijdens kantooruren. Incidenteel kan hier van worden afgeweken. Hier geldt ook een jaarlijkse bijdrage voor de beschikbaarheid.
Meer informatie gewenst?